5 tipů pro zlepšení donáškové služby

Podnikáte v gastronomii? Tak tedy jistě víte, že jsou nutné ostré lokty, protože nové restaurace, pizzerie, jídelny a další stravovací zařízení přibývají každým dnem jako houby po dešti. Většina z nich samozřejmě i s rozvozem jídel.

Pro mnoho majitelů a provozovatelů je rozvoz jídel pouze doplňkem, pro některé hlavní činností. Ať už patříte do jedné nebo druhé skupiny, zajisté je vaší snahou být lepší a úspěšnější než konkurence. Ptáte se, jak tedy zlepšit donáškovou službu? Přečtěte si pár tipů.

Když už donášková služba, tak až ke dveřím

Ruku na srdce, nefunguje i váš rozvoz pouze po první dveře? V mnoha případech se donašeč jídla ani neráčí vystoupit z auta. Víme, že takto to funguje ve většině případů – a zde je prostor k získání konkurenční výhody. Dnešní člověk je tvor líný, proto nám můžete věřit, že donášku až ke dveřím určitě ocení.

Nečekejte jen na telefonát

Doba jde neskutečně dopředu, a tak byste ani vy neměli usnout na vavřínech. Spoléhat pouze na možnost objednávky přes telefon je nedostačující, poněvadž dnešnímu světu vládne internet. Klasická webová stránka už zdaleka nestačí, proto ji vylepšete možností objednat si online. Ještě lepším řešením je nabízet rozvoz i prostřednictvím objednávkového systému POS Mobile.

Zlepseni-donaskove-sluzby-aplikace-pos-mobile

Zapomeňte na „dobu cash“

Lidé mají v peněžence stále méně a méně peněz. Není to tím, že by méně vydělávali, zvykli si jen platit kartou všude, kde to jde. Proto byste i vy mohli vylepšit rozvoz jídel tím, že lidem nabídnete možnost platit kartou přes přenosný platební terminál. Další možností je virtuální peněženka POS Mobile. Zákazník si v ní dobije kredit a určitě jej nenechá propadnout – a tak se stává vaším stálým „štamgastem“.

Buďte trendy, buďte eko

Předčit konkurenci můžete i tím, že vsadíte na eko „kartu“. Řada lidí dnes smýšlí ekologicky a bojuje proti nadměrnému používání plastů. Přestaňte tedy používat plastové obaly, plastové příbory či dávat k jídlu „gratis“ nápoj v plastové láhvi – nahraďte je například kompostovatelnými obaly. Tím si získáte i skupinu eko lidí, která se každým dnem rozrůstá.

Odvděčte se benefity

Všichni vědí, že nic není zadarmo, ale pořád něco zdarma chtějí. Vymyslete proto nějaké zajímavé „akce“, které lidi nenechají chladnými. Nezapomeňte ovšem ani na věrné zákazníky a dopřejte jim slevy, přednostní právo doručení jídla a podobně. Je to jen na vás.

Gastronomie je oblast podnikání, v níž si prostě nemůžete dovolit stagnovat ani upadat do stereotypu, protože vás konkurence převálcuje šmahem ruky. Pokud vaše doručovací auto více parkuje, než jezdí, něco je evidentně špatně. Soustavně tedy pracujte na svých službách a zkuste se držet i našich rad – určitě padnou na úrodnou půdu.

Write by Author / Vytvorené by
Besteron VISA, MasterCard