V digitální době, kdy světem hýbou moderní technologie a online prostředí, je na zvážení, jestli by se i váš byznys měl stát digitálním. V souvislosti s tímto tématem vám dáme hned 6 důvodů proč ano. Avšak klíč od buducnosti vašeho zařízení máte jen vy. Je tedy výlučně na vás, jak se v konečném důsledku rozhodnete.
Větší pořádek v peněžence
Musíte akceptovat skutečnost, že někteří vaši zákazníci mají v peněžence pořádný chaos i bez vašeho zásahu. Snažit se jim podstrčit další účtenku nebo věrnostní kartu proto není úplně nejšťastnější řešení. I když by si náhodou zmíněnou kartičku do budoucna uložili, je víc než pravděpodobné, že na ni po určité době jednoduše zapomenou. Tedy pokud ji ještě předtím někde nezašantroší.
Ulehčete proto zákazníkům život a umožněte jim využívat výhody v zařízení, které mají téměř neustále v ruce – v telefonu. Ví to i společnost Apple, která společně se společností BMW jako první přináší odemykání a startování auta mobilem.
Šetření na materiálech
Plynule navážeme na to, o čem jsme se zmínili výše. Faktem je, že můžete mít nejúžasnější věrnostní programy s nejlepšími odměnami, ale pokud se vaši zákazníci nebudou obtěžovat a nosit s seboou papírové nebo plastové kartičky, vaše snaha a vaše peníze přijdou vniveč.
Pohodlí zákazníka
Hned jak dáte stopku papírům a plastům v souvislosti s věrnostními kartičkami, otevřete si brány do efektivního, účelného a komplexního věrnostního systému. Ten může mít například podobu virtuální peněženky s dobíjeným kreditem, která minimalizuje potřebu tisku účtenek. Díky takovým možnostem se k vám budou vaši zákazníci opakovaně vracet, aby mohli pohodlně platit svým kreditem. Navíc nejen pohodlí zákazníků, ale také vaše tržby můžete zvýšit i online objednávkovým systémem. Věřte, nebo ne, dokážete to za pár sekund.
Zaujetí pozornosti
Věděli jste, že? Lidé se dívají do svých mobilů průměrně až více než stokrát denně.
Zaujměte proto jejich pozornost co možná nejjednodušeji. Jak? Co takhle Inteligentní stůl? Vaši zákazníci budou mít aktuální nabídku přímo v mobilním telefonu, přičemž dostanou možnost zavolat obsluhu mobilem. Ba co víc, nemůžeme opominout ani platbu pomocí snímání QR kódu na stole nebo přiložením mobilu k NFC štítku. Obsluha ušetří kroky a energii, zákazníci zase svůj čas.
Sbírání užitečných informací
Zajímavost: Z průzkumu z roku 2015 vyplývá, že až 88 % zákazníků restaurací a kaváren je nespokojených s obsluhou.
Zpětná vazba má v gastroprůmyslu cenu zlata. Aby mohl váš byznys prosperovat a zlepšovat se ze dne na den, bude potřebovat znát názor vašich zákazníků. Jak je ale možné sesbírat takové užitečné informace co nejjednodušeji a nejefektivněji? Nebojte se, nemusíte chodit s papírem a perem od stolu ke stolu a sbírat připomínky svých hostů, abyste dokázali zlepšit svůj zákaznický servis. Bezstarostně to za vás může udělat spolehlivý POS systém. Ten nabízí zákazníkům možnost hodnocení jídel, nápojů, obsluhy a celkové kvality kuchyně.
SPOKOJENÝ PERSONÁL = SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK: Portál startitup.sk si v roce 2020 posvítil na deset nejhůře hodnocených slovenských restaurací. Hosté v největší míře kritizovali právě obsluhu.
(Zdroj: startitup.sk/10-najhorsie-hodnotenych-slovenskych-restauracii-podla-tripadvisor-ludia-najviac-kritizuju-nasu-obsluhu)
Rychle a jednoduše
Na závěr nám nezůstává nic jiného než dodat, že na to aby se váš byznys stal digitálním, nemusíte mít nadstandardní technickou zručnost. Nehledě na to, že výše uvedený restaurační systém je vysoce intuitivní a inteligentní, vám bude neustále k dispozici špičkový zákaznický servis. Pokud se tedy se svou aplikací POS Mobile náhodou dostanete do úzkých, stačí se rychle a jednoduše obrátit na online podporu nebo kontaktovat servisní partnery, kteří vám ochotně pomohou.