Nekonečné čekání na číšníky při objednávání, netrpělivé podupávání, přímo hypnotizování obsluhy při placení nebo zapomínání číšníků na to, co si hosté objednali. I takovou podobu mohou mít nedostatky vašeho restauračního zařízení, které si však při každodenním shonu ani pořádně neuvědomíte. Řešení nabízí Inteligentní stůl.
Zkuste na chvíli zpomalit, ideálně v té nejkritičtější době – v době obědové špičky, a vezměte na sebe úlohu pozorovatele. Čeho si všimnete? S velkou pravděpodobností toho, o čem jsme psali hned v úvodu tohoto článku. Shon a létání obsluhy sem a tam, nespokojenost zákazníků kvůli plýtvání jejich drahocenným časem a mnohem více. Zkrátka vše, čemu se chce vyhnout každý úspěšný majitel nebo provozovatel restauračního zařízení. A přitom je to s Inteligentním stolem takové jednoduché…
Jak funguje Inteligentní stůl?
Z našeho průzkumu z roku 2015, kterého se účastnilo více než tři tisíce respondentů, vyplývá, že až 27 % hostů je nespokojených během čekání na obsluhu, když chtějí zaplatit. Kromě toho až 26 % zákazníků restauračních zařízení uvedlo, že jim překáží, když musí čekat na objednávání. Jednoduše čísla, po kterých netouží snad žádná provozovna.
Představte si však scénář, že si vaši zákazníci najdou nabízené obědové menu, jídelní lístek, nápojový lístek a nabídku všech specialit rychle a přímo ve svém mobilu, jen co nasnímají QR kód na stole. A co víc, s funkcí Inteligentní stůl si vaši hosté mohou prostřednictvím svých mobilních telefonů pohodlně objednat, zavolat obsluhu, vyžádat účtenku, zaplatit online nebo ohodnotit jídla.
Náš tip: Vyzkoušejte si funkci Inteligentní stůl úplně zdarma – ideálně jako host i jako obsluha. Na základě toho velmi rychle pochopíte, jak funguje v praxi.
Jaké benefity mi přinese Inteligentní stůl?
Všeobecně můžeme s klidem konstatovat, že funkce Inteligentní stůl přináší výhody pro obě strany – jak pro zákazníky, tak pro provozovatele. Zatímco zákazníci ocení inteligentní a intuitivní funkcionalitu stolu, možnost rychlého objednávání nebo placení a slevy šité na míru, provozovatelé uvítají usnadnění práce, snížení provozních nákladů zvýšenou efektivitou a zautomatizováním pracovních úkonů a zvýšení tržeb.
Za zmínku stojí i přínos registrace zákazníků. Vaši hosté na stole mohou po přihlášení a nasnímání QR kódu vidět svůj profil, kredit, body, slevy, kupóny a podobně. Co to však znamená pro vás? No přece přirozenou cestu získávání nové databáze kontaktů, což je v gastro průmyslu nesmírně důležité a užitečné.
Koneckonců, restaurace a kavárny, které využívají Inteligentní stůl, jsou hosty vnímány jako zajímavé a inovativní. A jelikož si lidé přirozeně vyměňují své reálné zkušenosti související s návštěvami podniků, uživatelé Inteligentního stolu tak automaticky dělají výbornou reklamu.
Neodbourám tím osobní kontakt?
V žádném případě ne! Jen se zamyslete nad tím, co je to za „osobní kontakt“, když musí hosté dlouhé minuty v obědové špičce čekat na obsluhu. No a když se jim konečně dostane pozornosti, objednávání nebo placení často doprovázejí nepříjemné pohledy a kyselé výrazy v tvářích.
Na druhou stranu, po objednání nebo vyžádání účtenky prostřednictvím Inteligentního stolu může obsluha využít svůj ušetřený čas na příjemný rozhovor s hosty. Takový scénář dokáže nepochybně zlepšit celkový dojem a pocit z návštěvy vašeho zařízení, což se následně může projevit ať už vyšší útratou, zaslouženým dýškem, další návštěvou, nebo pozitivními doporučeními.
Uvádíme vám ještě pár příkladů provozoven, které Inteligentní stůl používají už pár let a odrazil se v úspěšnosti jejich podniků:
1. https://seqmja.zavolatobsluhu.sk/o-nas#adresa
2. https://blackm.ikelp.com/
Máte-li zájem o referenci ve vašem okolí, neváhejte nás kontaktovat na e-mail daniel.jurkovic@ikelp.cz.