Instalace aplikace POS Manažer
Aplikace POS Manažer slouží k obsluze zařízení, která se nacházejí na provozovně u zákazníka:
- účtenková tiskárna
- bonovací tiskárny (tisk objednávek v kuchyni nebo u baru)
- registrační pokladna v režimu ONLINE
Pro správné fungování tiskáren je potřeba, aby aplikace POS Manažer byla nainstalovaná na počítači nebo notebooku na provozovně. Tento počítač nebo notebook pak musí mít funkční připojení k internetu a tiskárny k němu musí být připojeny. Postup instalace je následující:
1. Krok: Stažení instalačního souboru
Stáhněte si do vašeho počítače aktuální instalaci aplikace kliknutím na následující odkaz:
iKelp POS Manažer
5.10.510 (17,52 MB)
2. Krok: Instalace aplikace
Otevřete stažený soubor a spusťte instalaci. Tu je možné spustit kliknutím na soubor setup.exe nebo POSManager.msi. Postupujte podle následujících obrázků:
3. Krok: Spuštění aplikace
Aplikaci POS Manažer je možné spustit třemi způsoby:
1. V nabídce Start -> iKelp -> POS Manažer:
|
|
2. Na pracovní ploše, kliknutím na ikonu:
|
|
3. Kliknutím na ikonu vpravo dole u hodin (pokud je již aplikace spuštěna):
|
Další informace o konfiguraci jednotlivých zařízení se dozvíte v návodu POS Manažer Server - nastavení zařízení.
by
Ing. Lukáš Krajčír