Rozvoz - časová dostupnost kategorií pro online objednávání
V tomto návodu Vám představíme nastavení, díky kterému je možné definovat časovou dostupnost vybraných kategorií v jídelním lístku při online objednání. Nastavení je vhodné pro konkrétní kategorie pro specifické kategorie jako např. snídaňové menu (dostupné od 6:00 - 9:30, pondělí – pátek), speciality na grilu (dostupné od 16:30 - 22:00) apod, které jsou dostupné jen v určitém čase. Samozřejmě je možné si nadefinovat čas dostupnosti podle požadavků.
Nastavení časové dostupnosti
- V menu aplikace klikněte na možnost Rozvoz.
- Klikněte na Upravit kategorii.
- V části Objednávání z kategorie nadefinujte čas dostupnosti položek z vybrané kategorie na objednávání.
- Pro potvrzení klikněte na Uložit.
Pohled zákazníka
Nabídka, která je nedostupná pro objednání, se stále zobrazuje na webovém jídelním lístku. Je tomu tak z důvodu, aby si zákazník nemyslel, že zboží zmizelo z nabídky úplně. Zobrazuje se ale čas, od kdy, do kdy je možné zboží z uvedené kategorie objednat. Zákazník si stále může nabídku zobrazit i rozkliknout jednotlivé položky, chybí ale možnost pro přidání do košíku.
Související návody
by
Ing. Lukáš Krajčír