Skladová karta - záložka Přídavky - vazby
V tomto návodu se dovíte, co znamená záložka Přídavky - vazba, k čemu slouží a jak tyto přídavky správně nastavit.
K čemu jsou Přídavky - vazby v aplikaci určeny?
Podle vaší nabídky můžete zákazníkovi poskytnout možnost si jednoduše a rychle objednat přesně to, na co má chuť. Pokud máte v nabídce např. burgery, může si zákazník společně s burgerem vybrat i omáčku, přílohu nebo nápoj rychle a jednoduše, bez toho, aby musel procházet celou nabídku. Jako Přídavky - vazby je možné definovat jednotlivé karty, dokážete tedy zákazníkovi nabídnout to, co se k danému burgeru hodí nejlépe. (Né vždy je žádané, aby se zobrazovala celá nabídka např. omáček.) Můžete však při výběru zákazníkovi poskytnout možnost vybrat si z celé kategorie. (Například příloh.) Pokud si zákazník vybírá z nabídky přídavků, můžete mu nabídnout zvýhodněnou cenu na takovou položku.
Při nastavování na kartě je možné definovat Přídavky - vazby nezávisle pro inteligentní stůl a nezávisle i pro Rozvoz.
Přídavky - vazby na kategorii
Pokud chcete zákazníkům nabízet možnost vybrat si při objednávání z celé kategorie, (např. příloh) je vhodné to nastavit přímo na dané kategorii.
- Klikněte v menu aplikace na Kategorie.
- Vyberte kategorii, pro kterou chcete přídavky nastavit a klikněte na Víc.
- V části Navázané kategorie kliknutím na + přidáte navázané kategorie.
- Pokud má některá z navázaných kategorií příznak Kategorie příloh, zákazníkovi se při objednávce hlavního jídla zobrazí nabídka, ze které si může rovnou vybrat.
- Pokud není navázaná kategorie definovaná jako Kategorie příloh, zobrazí se jako doporučená nabídka, ze které je možné si vybrat související zboží.
- Klikněte na tlačítko Uložit.
Přídavky - vazby na kartě
Přídavky je možné definovat pomocí celých kategorií, ale i výběrem konkrétních karet, přičemž je možné následně těmto kartám definovat rozšířené příznaky, jako výběr jedné vázané karty zdarma nebo za zvýhodněnou cenu. (Pokud se jedná např. o dresing u burgerů musí si zákazník vybrat, jaký konkrétní dresing chce na svůj hamburger, přičemž bez výběru nedokáže dokončit objednávku. Kromě hamburgerů to můžou být i další jídla jako např. pizza, kde si zákazník může svoji pizzu poskládat podle chuti.)
- Klikněte v menu aplikace na Karty.
- Vyberte kartu, pro kterou chcete přídavky nastavit a klikněte na Víc.
- Přejděte do záložky Přídavky - Vazby.
- V části Přídavky - Vazby je možné definovat vázané karty, které se zobrazují obsluze nebo zákazníkovi přes inteligentní stůl.
- V části Donáška, Přídavky - Vazby je možné definovat vázané položky, které se budou zobrazovat pouze při objednávání prostřednictvím Rozvozu.
- V příslušné části klikněte na Přidat vazbu.
- Zadejte Název skupiny, pod kterým se bude skupina položek v nabídce zobrazovat.
- Min. mn. položek - minimální množství přidávaných položek z dané skupiny. Pokud při výběru není tato podmínka splněná, není možné pokračovat v objednávce. (Např. v případě vázaných položek na pizza základ si musí zákazník vybrat min. 2 další přísady na pizzu jako např. kukuřice, žampiony.)
- Max. mn. položek - maximální množství položek, které je možné jako vázané přidat do objednávky. (Např. v případě pizza základ si může zákazník vybrat minimálně 2, ale maximálně např. 4 ingredience.)
- Vázané položky - ty je možné přidávat kliknutím na Upravit jednotlivě, výběrem ze seznamu nebo výběrem celé kategorie kliknutím na Kat. pridat.
- Název - název vázané položky.
- Běžná € - běžná prodejní cena vázané položky, prodejní cena vyplněná na kartě.
- Zlevněná € - cena, za kterou může být položka vložená jako vázaná do objednávky.
- Mn. - jaké množství si může zákazník z dané položky do objednávky přidat. ((Pokud je nastaveno Mn. 1, může si zákazník z dané položky vybrat pouze jeden kus. Při počtu položek, které si může z dané skupiny vybrat zákazník maximálně, např. 2, je potřeba si vybrat jinou položku. Zákazník si při max. množství 2 ks může vybrat např. 1x kukuřici a 1x žampiony. Pokud by toto množství bylo nastaveno na 2, může si vybrat dvojitou porci kukuřice.)
- Auto pridat. - položky, které se automaticky přidají do objednávky. (Např. do objednávky je vhodné takto přidávat položky za nulovou cenu.)
- Klikněte na Uložit pro potvrzení provedených změn.
- Klikněte na tlačítko Uložit pro aplikování změn na kartě.
Jak bylo již uvedeno výše, k jednotlivým položkám v objednávce je možné přidávat také automaticky vázané položky v nulové nebo zvýhodněné ceně. K tomuto účelu je však možné využít také kampaně typu Akce 1+1 nebo Akce 2+1, kde je možné definovat pro zákazníky další akce a výhody při nákupu.
Související návody
by
Ing. Lukáš Krajčír