3 klíčové funkce pro efektivní řízení vaší provozovny

Moderní pokladní systém je dnes nezbytný pro většinu provozoven, které se zabývají ať už prodejem zboží, nebo poskytováním služeb. Dlouholeté zkušenosti z praxe nám ukázaly, že podnikatelé nejvíce volají po jednoduchosti, rychlosti a intuitivnosti. Uživatelské prostředí moderního POS systému musí být tedy především nenáročné na ovládání. Jak je to ale s jeho konkrétními funkcemi? Které z nich budou klíčové pro efektivní řízení vaší provozony?

1. Skladový program s inventurou

Jedním ze základních předpokladů úspěšného podnikání je dobrá organizovanost. Potřebujete mít neustálý přehled o vašich aktuálních skladových zásobách. Víte, co, v jakém množství a kdy se nejvíc prodává? Máte dostatek zboží na nastávající období? To vše by měl mít pod drobnohledem právě moderní pokladní systém. Podstatné informace tak uvidíte jasně, černé na bílém – například v podobě užitečných tabulek, grafů nebo číselných vyjádření.

Věděli jste, že moderní pokladní systém iKelp Pokladna poskytuje svým uživatelům přehledné statistiky prodeje a skladu na různých úrovních? Díky tomu můžete mít nejen dokonalý přehled o vašem podnikání, ale také možnost rychlého a správného rozhodování při naskladňování nových položek.

V souvislosti se skladovým programem nemůžeme opomenout ani inventury, které se postupem času staly jakýmisi strašáky většiny podnikatelů. Co když něco nesedí, chybí atd.? Celý proces bývá většinou zdlouhavý, vnímaný jako ztráta času a nikomu se do toho nechce. Takové nárazové, neefektivní inventury ale zásluhou moderních technologií postupně upadají v zapomnění. Inovativní POS systémy vyhodnocují inventury automatizovaně a velmi intuitivně nabízejí řešení různých konfliktních situací. Podnikatelům, firmám i personálu tak odpadá povinnost nelákavého, zdlouhavého procházení stovek položek. V konečném důsledku vám inventury zaberou i o polovinu méně času.

Pokladní systém Pokladna

2. Věrnostní systém pro udržení a získání zákazníků

Slyšeli jste už o statistice, že více než 80 % zákazníků zapojených do věrnostních programů automaticky mění své nákupní chování? Nemluvě o tom, že až 25 % zákazníků, kteří využívají věrnostní programy, nakupují častěji. A neplatí to jen pro klasické kartičky. Věrnostní systémy mohou mít v současnosti daleko sofistikovanější podoby než jen plastové kartičky, které zabírají místo v peněžence.

Například s POS systémem iKelp Pokladna můžete dát svým zákazníkům možnost vytvořit si individuální zákaznické profily s virtuální peněženkou, v rámci kterých budou sbírat body za nákupy. Kromě toho můžete efektivně, automaticky sledovat obraty, odměňovat zákazníky za opakované nákupy nebo připravovat individuální akce pro konkrétní zákazníky. A jako bonus dokážete velmi jednoduše nastavit například rozesílání slevových kupónů k narozeninám nebo při jiných příležitostech, díky čemuž dáte zákazníkovi pocit výjimečnosti. Udržet si stálé zákazníky a získat nové pro vás bude s moderním pokladním systémem hračka.

vernostný systém - funkcie POS

3. Vzdálený přístup pro podnikání pod kontrolou

Jak se říká, důvěřuj, ale prověřuj. Můžete mít jakkoli dobrý a spolehlivý personál, ale vaše podnikání byste měli mít neustále pod kontrolou. Ideálně bez ohledu na to, kde se aktuálně nacházíte, tedy klidně i v pohodlí obýváku. Může se vám to zdát nereálné, ale s pokladním systémem iKelp Pokladna jde o naprostou samozřejmost. Stačí vám jen vhodné zařízení (počítač, notebook, tablet, chytrý telefon) s nainstalovanou aplikací a připojením na internet. Na dálku tak dokážete sledovat vše důležité – od tržeb přes statistiky prodeje až po momentální skladové zásoby. A samozřejmě, zvládáte provádět veškerá potřebná nastavení v reálném čase.

Vzdialený prístup - POS systém

Závěr: Univerzálnost a přizpůsobivost

Trh práce je dnes mnohem větší než kdykoli předtím. Svědčí o tom i možnost podnikat v různých odvětvích. Stačí jen chuť, odhodlání, dobrý podnikatelský plán, a samozřejmě dobrý pokladní systém, jehož devízou bude univerzálnost a schopnost přizpůsobit se. A přesně takovým je právě POS systém iKelp Pokladna. Pokud náhodou otevíráte gastro provozovnu, potěší vás mobilním číšníkem, inteligentními stoly, bufetovým modulem nebo propojením na donáškové společnosti. Pokud se chystáte působit v obchodní provozovně, oceníte zase podporu snímačů, elektronických vah či jiných zařízení. A pokud vidíte svoji budoucnost ve službách, bude pro vás důležité zejména jednoduché, intuitivní a rychlé ovládání.

Besteron VISA, MasterCard