SERIÁL pro uživatele iKelp POS Mobile: Jak ušetřit čas a zároveň zvýšit tržby?

Není žádným tajemstvím, že se lidé přirozeně bojí změn. Proč tomu tak je? Možná za touto skutečností stojí strach z náročnosti nových řešení nebo chybějící čas, který by byl potřebný na vyčlenění pro případné změny. Věřte nebo ne, podobné problémy, můžeme-li to tak nazvat, trápí i majitele a provozovatele restauračních zařízení. Takoví podnikatelé mohou na jednu stranu cítit, že by to chtělo nějakým inovativním způsobem zvýšit tržby a ušetřit čas sobě i zaměstnancům, ale na stranu druhou mohou mít výše zmiňovaný strach z toho, jak na to. „Bezbolestnou“ a efektivní změnu předestírá systém iKelp POS Mobile a jeho online objednávání donášky.

Jak může online objednávání donášky ušetřit čas a zvýšit tržby?

Představme si úplně běžnou a přirozenou situaci, kterou důvěrně zná každé restaurační zařízení bez možnosti online objednávání donášky. Zákazník zavolá na provozovnu, rozeběhnutý číšník jen tak tak stihne zvednout telefon a následuje přibližně minutový hovor o tom, co si zákazník „na drátě“ vlastně objedná. Co se děje pak? Po skončení telefonátu musí obsluha dořešit další management spojený s objednávkou, který zahrnuje například dopsání poznámek, jejich přepsání do pokladničního systému a předání objednávky do kuchyně. Dejme tomu, že tento proces zabere těm šikovnějším půl minuty.

donaska-online-objednavanie

Dostali jsme se tak na 1,5 minuty věnované každé telefonické objednávce. Ve své podstatě jde o zanedbatelný čas. Co když se ale takový scénář zopakuje tisíckrát za měsíc? Rázem se z nenápadné 1,5 minuty stane 25 hodin. Ano, až 25 hodin, které obsluha stráví za jeden jediný měsíc jen telefonováním, resp. vybavováním telefonických objednávek.

K zamyšlení: Položte si ruku na srdce. Není 25 hodin měsíčně ideálně ušetřený čas, který dokážete využít ke zvýšení tržeb ve vašem zařízení? Bez debat, ano, je! Jak je tedy získat?

Maximálně efektivním řešením je online objednávání donášky v rámci systému iKelp POS Mobile. Tato funkcionalita navíc nabízí mnoho výhod nejen pro majitele a provozovatele restauračních zařízení, ale také pro samotné zákazníky.

Výhody online objednávání donášky pro zákazníky:

  • Možnost vidět nabídku v PC/mobilu, což je pohodlnější, než si ji představovat během telefonního hovoru.
  • Vybavení objednávky na pár kliknutí. 
  • Uchování údajů o zákazníkovi a adrese doručení.
  • Možnost objednat si něco navíc, co vám obsluha během telefonního hovoru nemusí nabídnout. 
  • Rychlé objednávání i v době obědové špičky, během které je obvykle problém se dovolat do restauračních zařízení.

Výhody online objednávání donášky pro restaurační zařízení:

  • Ušetření času, který by obsluha musela věnovat vybavování telefonických objednávek.
  • Výrazné zjednodušení práce – především s využíváním aplikace Poslíček.

Věděli jste, že s aplikací Poslíček mohou rozvozoví řidiči zavolat zákazníkovi jen na jedno kliknutí? Za zmínku stojí i rychlá navigace, taktéž na jedno kliknutí, a přehled o rozvážených objednávkách.

  • Získávání přesných statistik o tom, co se prodává a kdy se to prodává.
  • Možnost nasazení cílených marketingových nástrojů – kuponů, akcí, věrnostních slev.
  • Možnost prezentovat speciální nabídky prostřednictvím objednávkového webu, na což obsluha většinou nemá při vybavování telefonických objednávek čas.
  • Okamžité odpisy skladových zásob, jelikož iKelp POS Mobile je jednoduchý a velký online systém.

Efektivní a jednoduchý nástroj

Online objednávání donášky představuje efektivní nástroj na ušetření času, získávání nových zákazníků, snižování nákladů a zvyšování tržeb prostřednictvím nasazení cílených marketingových nástrojů. Neměla by se opomenout ani skutečnost, že jeho zavedení, rozběhnutí a používání je skutečně jednoduché.

Write by Author / Vytvorené by
Besteron VISA, MasterCard