Zveřejňování obědového menu pomocí POS Mobile
Aplikace iKelp POS Mobile funguje online, což znamená, že pokud do systému zadáte obědové menu na nějaký čas dopředu, vždy vám nabídne živé, aktuální údaje. Pro objasnění je možné přirovnat to k internet bankingu, v kterém se vždy můžete podívat na aktuální zůstatek.
V praxi to funguje následovně: Do systému zadáte plán obědového menu například na týden. Pokud někdo navštíví web vašeho podniku, najde tam vždy aktuální menu na daný den nebo týden. Stejně tak se i po nasnímání QR kódu na Inteligentním stole zákazník dostane k živé a aktuální nabídce. Pokud se během dne některé z menu vyprodá, jednoduchým pohybem prstu se vyloučí z nabídky.
Aktuální nabídka obědového menu se může zobrazovat naživo (jednou se nastaví a obsah se dynamicky mění):
- na webu restaurace (na jiné doméně než iKelp POS Mobile),
- na Facebooku (příspěvek na Facebooku můžete navíc podpořit i placenou reklamou = větší dosah = noví možní zákazníci),
- přes Inteligentní stůl,
- na veřejné části webu iKelp POS Mobile.
Zde je třeba zmínit, že existují i možnosti sdílení, v kterých je obědové menu aktuální jen v momentě realizace zveřejnění.
Jde o:
- automatizovaný post na Facebooku týkající se denního nebo týdenního menu (pokud se příspěvek přidá jako post, v daném momentě se vygeneruje, ale případné změny se už v postu neprojeví),
- vytištění obědového menu,
- automatizovaný mailing (odeslaný e-mail se vygeneruje už s obsahem, takže na straně příjemce se už nedokáže změnit).
Díky sdílení obědového menu ušetříte čas a zároveň oslovíte větší množství zákazníků
Každý týden ušetříte množství času díky sdílení obědového menu. A proč sdílet obědové menu na více místech současně? Odpověď na tuto otázku je velmi jednoduchá – oslovíte více potenciálních klientů a vaše nabídka bude mít větší dosah, protože ne každý zákazník chodí na web restaurace, kde si prohlíží aktuální menu. Jeho pozornost si však můžete získat příspěvkem na Facebooku. A co se zákazníky, kteří nenavštěvují web a nemají čas ani na Facebook? Právě pro ty je ideální e-mail s týdenní nabídkou.
Musíte však počítat i s tím, že ne všichni žijí v online světě. Pokud působíte v lokalitě, ve které je hodně důchodců nebo značná část vaší donášky směřuje této skupině lidí, ve svůj prospěch můžete využít tištěné obědové menu. Vytištěné obědové menu na následující týden tak můžete svým zákazníkům přibalit k páteční donášce.
Vytvářejte si databázi zákazníků
Už jsme zmínili, že aplikace nabízí i automatizovaný mailing s nabídkou obědového menu – možnost „odebírat“ (viz zelené tlačítko v obrázku výše). To představuje velkou výhodu hlavně pro menší podniky, které nemají čas ani prostředky na to, aby podpořily své podnikání reklamou. Je to úplně jednoduché – nastavíte si zveřejňování týdenního menu na vašem webu.
Pokud se návštěvník na vaší stránce rozhodne pro odebírání menu, tak jen klikne, potvrdí GDPR souhlas a automaticky se zařadí do databáze klientů. A největší výhoda? Pokud se vám k odebírání menu zaregistruje 500 lidí, vy bez práce získáte 500 kontaktů, na které můžete dále působit marketingem, akcemi apod.
Zveřejňování obědového menu na více místech má skutečně význam. Hlavně pokud ho dokážete ovládat přes jedinou aplikaci, jakou je například iKelp POS Mobile. Právě tento způsob sdílení obědového menu představuje velkou konkurenční výhodu oproti jiným restauračním systémům, protože jde opravdu do hloubky.